Всесвітньо відомий бренд Johnnie Walker випускає жіночу версію свого знакового образу Jane Walker у бажанні залучити більше жінок до свого продукту.
В обмеженому випуску віскі, який надійде у продаж у США, на етикетці та упаковці замість знайомого всім чоловічого персонажа з’явиться аналогічний жіночий – дама Джейн Вокер у капелюсі та схожому костюмі.
Власник бренду сподівається, що цей крок покращить привабливість продукту, зазначила Стефані Якобі, віце-президент Johnnie Walker: «Це справді цікава можливість запросити жінок до бренду».
Новий дизайн буде випущений у березні до міжнародного жіночого дня.
Запуск Jane Walker – це остання частина просування бренду Keep Keeping America, яка розпочалася у 2016 році. Мета кампанії – це діалог із ширшою аудиторією, в якій рекламуються також латиноамериканці та ветерани.
Джейн Уокер з’явиться у вигляді 250 000 пляшок і буде продаватись у всіх штатах у всіх штатах у всіх штатах. З кожної проданої пляшки бренд пожертвує долар організаціям, які просувають жінок, у тому числі Monumental Women та She Should Run.
«Ми дійсно бачимо Джейн як першу жіночу ітерацію нашого образу крокуючої людини», повідомила Стефані Якобі. «Нам подобається думати про нашого крокуючого чоловіка і нашу крокуючу жінку, і про те, як вони йдуть разом».
Упаковка Jane Walker виконана у вигляді білої коробки, усередині якої знаходиться пляшка 12-річного віскі Black Label звичного дизайну, але із зміненим чином людини та написом Jane Walker edition.
Варто відзначити, що образ виглядає справді революційно: за часів старого доброго Джонні Уокера леді в подібному чоловічому костюмі й циліндрі навряд чи викликала б суспільне схвалення. Але часи змінилися, а цей незбитий рекламний хід справді заслуговує на увагу.
